maanantai 10. tammikuuta 2011

Oilille ERI Kajaani KV:sta

Ihmeiden aika ei ole ohi ja kyllä yllätyin, kun minulle ojennettiin käteen punainen nauha odottamani keltaisen tai sinisen sijasta! Niin oli muutenkin arvostelulinjansa hyvin punasävyisenä pitänyt tuomari Paavo Mattila sitä mieltä, että Oili on erinomaisen arvoinen. Luokkasijoituksia ei sentäs tullut, eikä sitä viikonloppuna pitkästä aikaa käyttöön tullutta SA:ta. Arvostelukin on varsin kiva, vaikka vähän mua harmitti, kun siitä ei liikkeistä ollut mitään mainintaa. Keveydestä oli yllättäen mainintaa. ;)

"Hyvärakenteinen narttu, joka saisi olla hieman vankempi luustoinen. Hyvä pää, ilme ja korvat. Kaunis kaula. Hyvä runko, turkki ja häntä. Hyväasentoiset raajat. Kokonaisuus saisi olla voimakkaampi. Käytös: rodunomainen lähestyttäessä"

Oili käyttäytyi taas oikein mallikkaasti kehässä. Kehän laidalla se olisi ollut hirmuisen kiinnostunut kaikista mahdollisista koirista. Vaikka hallissa oli melkoinen tungos ja välillä kuului kovaäänisiä kuulutuksia, ei Oilia hätkäyttänyt yhtään, mistä olen hyvin iloinen. :)

Näyttelyssä nähtiin myös Oilin sisko Kikka, Dagolas Qullankallis. Kaunis tytteli ja oli se kyllä aikalailla Oilia vahvempi luustoltaan. Erinomaisen sai myös Kikka ollen junnuluokan 4.

Lopuksi pyörähdettiin kehässä esiintymässä vielä Dagolas kasvattajaluokan osasena. Kasvattajaryhmän tuloksena 2. KP. Ryhmässä esiintyi Oilin lisäksi D. Rakkaani Mun, D. Kultani Mun ja Dagolas Fantasy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti